صفحه اصلی
تماس با ما
sitemap
»
دوشنبه ٢٩ مرداد ١٣٩٧
صفحه اصلی > آرشیو اخبار 


  چاپ        ارسال به دوست

برگزاری سه جلسه آموزشی جهت تدوین نمرات کیفی بخشها و پرسنل در طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد

سه جلسه آموزشی جهت آموزش و تدوین نمرات کیفی بخشها/واحدها و پرسنل شاغل در واحدهای درمانی و پشتیبان این مرکز توسط جعفری دبیرکارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار گردید: اولین جلسه در تاریخ 17 مهرماه با حضور مدیر، مترون، مسئول واحد اعتبار بخشی و کنترل کیفیت و کلیه مسئولین واحدهای ارزیابی کننده واحدهای درمانی و پشتیبان بمنظور آشنایی با معیارهای ارزیابی هر یک از  بخشها/واحدها و انجام هماهنگی لازم برگزار گردید. دومین جلسه در تاریخ 18 مهر ماه با حضور مدیر، مترون، مسئول واحد اعتبار بخشی و کلیه سرپرستاران بمنظور آشنایی بخشهای درمانی با معیارهای ارزیابی بخشها، آشنایی با تیم ارزیابی کننده و نحوه امتیاز دهی سرپرستاران به  هر یک از پرسنل بخش برگزار گردید. در این جلسه نمایندگان پرستاری مرکز نیز حضور داشتند و در پایان به سوالات تعدادی از حضار در مورد نحوه محاسبه سهم بخش و رفع ابهامات موحود پاسخ داده شد. جلسه سوم در تاریخ 19 مهر ماه با حضور ریاست بیمارستان و  کلیه مسئولین واحدهای پشتیبان و پاراکلینیک بمنظور آشنایی با معیارهای ارزیابی بخشهای تحت سرپرستی و نحوه امتیاز دهی مسئولین به پرسنل زیر مجموعه هر یک از بخشها برگزار گردید.


٠٩:٤٥ - 1396/07/21    /    شماره : ٦٧٥٢    /    تعداد نمایش : ١٥٣


نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1396/07/21 11:14
0
0
جلسات خوبی در این مدت تشکیل شده. امیدوارم این طرح در سطح بیمارستان با موفقیت اجرایی شود
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
  نظر سنجی آمار بازدیدکنندگان   
آیا از نحوه نوبت دهی کلینیک ها به صورت غیر حضوری رضایت دارید؟

بله کاملا راضی هستم
نسبتأ خوب است
خیر اصلا رضایت ندارم

 

 

 بازدید این صفحه : 11966
 بازدید امروز : 115
 کل بازدید : 303818
 بازدیدکنندگان آنلاين : 15
 زمان بازدید : 0.5937

 

 

 

آدرس:رفسنجان-بلوار امام علی(ع)- سازمان مرکزی 

 تلفن:42-03434280038 نمابر:3-03434280071 ایمیل:info@rums.ac.ir

 طراحی و اجراء مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه
تمام تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می باشد

Copyright © 2011 www.rums.ac.ir - All rights reserved